9209

måndag idag & de betyder att jag har varit hemma själv i fyra dagar.
morsan åkte ju till turkiet i frdags. vilket firades med fest ho marina ;) & sen sleep over med söt.
lördagen var jävligt seg, sov rätt länge innan marina kom & väckte oss.
på dagen träffade jag bästis mupp & på kvällen skulle de drickas igen
men e var inte så lyckat för min del, så de blev att titta på film med nicklas ist & sen
sova där. söndagen var rätt chill var med marina i stort sätt hela dagen
gjord mat & på kvällen åt vi grönsaker med dipp.
sen hälsade vi på nicklas i någon timme.

idag blev jag som vanligt väckt av marina, gjrde frukost & då kom madelene (mupp) & gjorde oss lite sällskap
kollade på tv & snackade lite sen stack hon hem. efter ett tag cyklade jag också hem till henne &
kastade ut marina på gatan.
vi har spelat  lite GH & jag typ sög.
& nu sitter vi & lyssnar på lite skit musik.
senare kanske jag ska ringa till nicklas & göra spagetti och köttfärssås med madjina.

jupp de var de jag hade att dela med mig idag.
bye fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0