A daydream spills from my corked head

idag är de den 15 november vilket betyder att de är fredag & fest plus
att de är den sista helgen på somarlovet & de suger åsne balle.

dagen kommer bli så att jag går hem & duschar snart & fixar mig, se om jag kan hitta lite kläder att ta på mig.
efter de går jag hem till marina igen & då ska de supas som fan.
när allt folk sen har kommit hit (hem till marina) så super vi ännu mer &
sen bär de av till ormakulla för fest.
förhoppningsvis så blir jag en av de fullaste på festen för de är mitt mål för kvällen!

annas vad har hänt?
ehm har sovit hos nicklas i två nätter nu, jobbigt som fan dock för han snarkar & pratar i sömnen plus
att hans klocka ringer klockan kvart i sex typ för han ska upp & jobba.
under dagarna har jag varit hos & med marina hela tiden typ.
träffade min pappa igår med de var rätt trevligt.
var också med therese & madelene i onsdags de var en upplevelse.
vi åt glass & satt sen på olé i typ en halvtimme.

men nu känner jag att jag slösar på värdefull tid av att dricka.
så ska sluta att skriva nu & kasta mig i duschen.
ha de gööööööött för de ska jag jävla ha.
ska njuta som fan av denna helgen för sen börjas skiten igen
skola & alla människor man egentligen hoppades på att slippa kommer finnas där igen.

BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0