fredag.

igår så var de att sitta på olé typ hela dagen sen åka ut till möckeln & bada pip.
han gillade det inte. men jag & marina gjorde.
senare pett tag innan vi gick hem till marina & kollade på tv.
på kvällen träffade vi dennis & andre likså rebecca, var på nicklabacken

då kom också nicklas & var inte så social.

har suttit på olé hela jävla dagen lång idag me
vilket inte har varit speciellt roligt alls.
nu såhär på kvällen blir de fest.
vet dock inte riktigt vilka som kommer med förhoppningsvis
blir de väl några. jaow.

min bästis ringde mig innan idag & emmy var mycket glad!
de känns gött att vara så här glad ;D.
madelene då kommer nog hem i veckan, JAG HOPPAS!
vi pratade en stund om allt & inget.
men jag saknar min bästis de ska ni veta.

idag är de med endas 18 dagar kvar till haganäs.
vet inte om jag ska tycka om de eller inte faktiskt.
ska väl bli kul, men nu när vädret är så nice så vill jag inte börja skolan.

men nu ska jag nog ta mig en cigg i väntan på att marina ska
blir färdig & att dennis niclas hampus & andre ska komma .
plus att jag måste sminka mig för jag ser ut som en norskapa.
bye.

saknar en annan person med.
grrrrrrrrrrrrrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0