jag hoppas jag hoppas jag hoppas.

nu är klockan 14.43 & jag har varit vaken i ca 3 timmar, har hunnit
äta duscha & slängt i en maskin tvätt.
är rätt seg idag & jag tror inte de blir bättre , somnade vid typ
två halv tre kanske, nicklas var hos mig till typ halv tolv med.

idag är jag som sagt väldigt seg vilket kan bero på att jag inte fått värkan cigg eller kaffe idag!.
om lite mer än en timme så får jag cigg iaf för då slutar nicklas jobba & han måste köpa till mig.
nu sitter jag iaf hos marina som har gjort mackaroner.
sitter & kollar på tv, är rätt utråkad men vad finns de man kan göra
här i älmhult? inte ett jävla skit.
på fredag blir de nog ormakulla gården - fest
med bästa madelene & förhoppningsvis några fler som jag kanske känner.
& sen kanske någongång denna veckan åker jag till nina & magnus.
ljungy dagarna denna veckan ju.
imorgon ska kan nog ta en fika med min pappa & kanske planera en åktur med marina & tom med.
de kan bli roligt som saten. jajemen.
men nu ska jag kolla på tv igen & kanske gå hem & hämta chocklad!
bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0