onsdag.

sitter hos marina. rätt ovanligt.
min data är fortfarande sönder så jag sitter här så ofta jag kan typ.

ehm inte skrivit på några dagar nu så lika bra jag berättar vad jag har hittat på.
i söndags stack jag & marina till bökhult hade ju blivit
bjudna på kalas x). de var de tråkigaste jag varit med om.
i måndags så fyllde min mor 39 långa år så firade henne ett tag
& på kvällen hörde jag & marina film som vi kollade på
med anebo anton & nicklas.
igår tisdag så gjorde jag absolut ingenting förtom att köpa tre filmer &
glo på dom med marina & nicklas.
idag ska jag träffa min mupp efter fem. & just nu är jag med marina som äter popcorn med fett mycket smör.

jaow mycket mer än så hade jag inte att berätta.
mamma åker till turkiet på fredag i två veckor med ska bli gött at vara hemma själv ;)
ska få henne att köpa vin till min innan hon åker plus att jag vill ha hennes sprit. höhö.
 
aja nu ska vi fortsätta kolla på paradise hotel & sen vet i fan.

ohoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0