RAZER

första veckan i skolan är äntligen slut!
har inte varit så jävla jobbigt faktiskt, men de är jobbigt att man blir så trött hela tiden.
men antar att de är något man vänjer sig vid, har ju klarat de innan ;)

i måndags så gjorde vi inte ett skit fick typ gå runt & kolla vart allt låg & lite swå.
tisdags fick vi lite böcker & lärarana pratade om vad vi skulle jobba med.
onsdag hade vi våran första lektion i servering & HR06 bjöd på tre rätters middag i resturangen.
torsdags blev jag sjuk, huvudvärk ont i magen & urinvägsinfektion.
idag fredag så skulle vi kolla på film på folkets hus, jag stack dit & kolla i ca en kvart eller nått sen cyklade jag till Deres & köpte en fralla & en kopp kaffe & satte mig sen hos nicklas & gjorde ingenting. sen stack jag tillbaka till skolan,
hade lektion där vi snackade om filmen jag inte hade sett :s & sen var de skolfoto, lunch & sen servering.

de var i stort sätt denna veckan.

nu i helgen så kommer mamma hem hon kommer imorgon & då jag jag troligtvis åka till strömsnäsfestivalen men nicklas & annat folk. de ska förhoppningsvis bli kul. vet inte om jag tänker supa än, får se hur de blir.

just nu sitter jag hos nicklas & väntar på att han ska komma hem så vi kan äta något
är hungrig som en gris & jävligt sugen på toast & curry på olé :).
men ska nog ta & bädda ner mig i soffan & vila lite innan min nicklas kommer hem.

BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0