skola.

skolan började som sagt idag. jävligt långtråkigt måste jag säga &
inte en jävel känner jag i min klass heller. började med att sitta i aulan
& lyssna på rektorn i typ 20 minuter & sen gick vi till vårt klassrum där vi
typ åt frukost & drack kaffe. sen blev vi runtvisade runt hela skolan (lätt att jag kommer gå vilse där!?)

 efter de var de lunch, mackaroner & köttbullar som vanligt efter ett lov.
 hade sendan rast i ca en halv timme, var då med therese &
madelene satt ute i solen ett tag. började sen vid halv ett då gick vi
 igenom ett häfte om typ regler & massa annat skit sen fyllde vi i
 ett pappaer till skolsköterskan 'har du någongång funderat på att ta livet av dig?' vad är de för cp frågor :s

efter skolan så stack jag till cafe olé satt där en stund,
cyklade sedan till ikea för att äta lite korv med madelene.
vi pratade ett tag sen stack jag hem. sen cyklade jag & marina
hem till mikaela & alex & åt soppa. gott som fan men var mätt från
korven så kunde dock inte äta så mycket. efter de gick vi upp till nicklas
 för jag hade hans nycklar från imorse. ca tio minuter senare
 kommer han hem. jag kollar på tv ett tag nicklas spelar cs
& marina somnade i soffan. en rätt soft dag men jag är seg som faaaan.
 imorrn blir de skola igen ofc & de börjars vid fem över åtta. balle på de.

 men palla fan inte sitta här. så fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0