the mind is happy.

hemma hos nicklas igen, stack hit direkt efter skolan duschade & vilade en stund
sen kom ham hem från jobbet. gick ner till olé satt där i knappt
fem minuter sen gick jag upp igen. är trött som en gris.
fast jag vet inte om jag vill sova för då kanske jag inte somnar ikväll.
ska nog ta & sätta på en film sen & bara chilla lite.

skolan idag var annas rätt soft, vi gjorde inte ett skit. första timmen så
satt vi & lyssnade på marianne (läraren) hur länge som helst.
sen rast i en halvtimme efter de fikade vi & sen var de lunch & sist var de
svenska till ca kvart i två. sen slutade vi då.
vi slutar vid två typ varje dag denna veckan de är rätt gött måste jag medje.

imorrn är de ju med skola så klart, & antagligen kommer vi inte göra ett skit då heller.
jag jobbar serisöt heldre än att bara sitta & lyssna på lärare.
kommer nog vara såhär trött mest hela veckan.

morsan kommer hem på lördag med. gött för mina pengar är slut & jag har inte ett öre att köpa cigg för.
men i helgen blir de nog strömsnäsfestivalen med nicklas. kan bli kul ska träffa mia (nicklas mor) för första gången
på typ fem år eller nått. så de kan bli trevligt. får väl se om de blir att dricka nått me.
vet i fan om jag orkar de. just nu vill jag bara sova i någon vecka. men men.

ska ta & lägga mig i soffan nu & kolla på våra värsta år.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0