vad jag bryr mig om nu..

nu är andra veckan i skolan slut & de har gått otroligt snabbt.
i denna veckan har de inte hänt så mycket utom att jag
har fått urinvägsinfektion så jag går på pencilin :s
vilket är jävligt snuskigt,  jag kan inte svälja tabletter så jag måste ha flytande & fy fan vad äckligt!
men annas har veckan varit helt okej :)

åkte ju till strömsnäs i lördags & de var helt okej.
nicklas blev inte så drägg full som jag trodde han skulle bli & de var gött
för jag hade fan inte lust att ta han om honom :P
träffade Mia, Ida & Lina. de var nice.
söndagen så träffade jag madelene en stund sen vilade jag hela dagen.

idag lördag så sitterjag hos nickals, jag vaknade för ca en timme sen, själv i sängen
för nicklas jobbar extra idag & han kommer hem om typ en timme.
då kommer troligtvis Mia med en lampa till nicklas :)

men nu har jag inte mycket er att dela med mig av.
eller jo de är balders nästa lördag & de seg jag framemot!
men de var allt.
ha de gött. nu ska jag slagga i soffan
.



de jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även fast jag vet att jag måste glömma dig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0