i dont need you.

sitter här hemma & har jävligt tråkigt, nicklas spelar tv-spel som vanligt
& jag gör inte ett skit.
ska försöka tvinga med han att gå ut en runda sen, vill handla lite nya kläder!
och om jag inte handlar är de iaf roligare ute än att sitta här & glo.

i veckan så har jag inte varit i skolan heller.
varit hemma månadag tisdag sen var jag på sjukhuset i onsdags hemma i torsdags & en timme i skolan i fredags.
måste säga att jag saknar att asgarva med klassen ;)!
träffade ju faktiskt johanna igår en timme eller två , hon var snäll & räddade min dag.

nu har jag inte mycket mer att säga än att jag har ont i ryggen & jag vill tillbaka till drömmen jag drömde inatt ;D

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0