anything is better than to be alone

gick inte till skolan idag heller, vet inte om jag kanske ska hoppa av i alla fall. men det får i så fall bli efter sommarlovet.
är rätt så jävla trött på skolan nu. men vi får väl se hur det blir.

nicklas var hemma en snabb runda innan för att äta lunch, han fick resterna sen middagen igår :)
men han gick ungifär lika snabbt som han kom hem , snart så kommer han hem igen & kommer inte att gå någonstans för idag var sista dagen på jobbet för hans del. tycker synd om han :/.

men en bra nyhet är att nicklas föräldrar kommer hit idag, mia ska klippa nicklas & möjligtvis mig med men bara topparna för jag vill inte bli av med mitt hår igen.

hade inte mycket mer att skriva så nu ska jag istället ta en cigg & läsa i min bok ;)
ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0