BMW 735

idag vaknade jag av att baby ringde & väckte mig, han har varit på elmia så jag har saknat han massor ! men nu är han hemma , men i alla fall så ringde han & väckte mig sen gick jag hem till mormor en runda ringde till pappa & frågade om jag kunde komma en runda & det kunde jag. så jag packade lite grillkött & lite frukost sen tog jag moppen & körde en halv mil till killeberg (stället där min far bor). Pappas tjej var hemma så jag sällskapade henne ett tag innan pappa & mimmi kom hem, inte för att pappa var något stort sällskap när han fixade med motorcyklen i en timme innan han satte sig ner & tog det lite lungt, marinas pappa kom &så förbi en runda.
men efter ett tag då så satte han sig ner & vi började babbla om allt mellan himmel & jord, känns bra att kunna prata med han fast vi knappt aldrig ses. Vi började sen prata om vilken bil jag vill ha när jag tar mitt körkort & jag sa att jag ville ha hans bmw, då gick han bort till bilen & startade den & bad mig prov sitta & gasa lite (fick dock inte köra någonstans) när jag gjort det & gått ur bilden så ger han mig bilnycklarna & säger att jag får den!
JAG FICK EN BIL AV MIN PAPPA , det tycker i alla fall jag är rätt sjukt! hahahah men glad blev jag, så snart blir det att börja övningsköra i min nya bil. det ska bli rooooligt!

sen runt fyra så tog jag moppen & körde hem till min baby som jag hade låst ute :s förlåt.
& sen dess har jag varit hemma, en helt normal dag.
vad fan säger jag ! den har inte varit normal någonstans, jag fick en bil , jag fick en bil , jag fick en bil!  DET NI!
men nu ska jag gå & mysa med min nicklas & ringa till min mamma, ha det bra.
Puss hej

bilen på bilden är inte den jag fick men det är en lika dan, nästan min är finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0