my hands are cold

nu har jag & nicklas flyttat.
hem till min mamma.
men jag tycker att det fungerar bra än så länge. och jag hoppas att det kommer fortsätta så, men tror dock att vi kommer gå varandra på nerverna som igår tillexempel då jag satt & petade på & retade nicklas tills han gick bort ifrån datan ;) men sånt tycker jag bara är roligt & han med egenligen.
Plus att mamma har ettvälidgt krävande jobb & jobbar väldigt mycket så hon är knappt hemma ändå.
vi har fått mitt gamla sovrum som sovrum & balkongrummet som storarum.

kan inte på stå att det har hänt mycket denna helgen, nina, min syster fyllde 21 i fredagas så hon hade lite fest här hemma hos oss (känns konstigt att skriva oss & inte mammas) men det var rätt tråkigt så jag & nicklas gick och la oss när resten hade gått till sorello. i lördags så kom jimmie, min kusin hit & pratade lite sen följde nicklas med honom ner till sorello och kom hem runt halv tolv rätt full ;D jag sov. & på dagen så var vi hemma hos pappa.
igår söndag så gjorde vi inte så mycket heller , vi gav bort staffan (katten) till min gamla klasskompis sen nian för vi kan inte ha han i denna lägenheten på grund av att My är nog allergisk så det var lite känsligt men känns ändå bra att dennis har honom och inte någon som jag inte vet ett skit om.

idag så har vi bärt lite lådor ifrån den förra lägenheten ner i denna källarn & sen sonmnade jag av utmattning, men nu har jag vaknat & duschat så nu ska jag ner till Olé & fika lite med marina & nicklas :)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0