thrills I get when you hold me close

idag blev det inte att värken gå till skolan eller att åka till ullared, istället blev det att sitta på olé en stund med adde & marina.
sen träffade vi marinas pappa en stund & nu ska vi snart åka till nina & stanna där tills imorgorn.
blir att gå ner till stationen snart, ska nämligen ta bussen till ljungby & troligt vis ta den hem imorgon med.

förresten så har jag haft rihannas dont stop the music på huvvet hela dagen , väldigt jobbigt för jag kan endast 'pleas dont stop the music' om & om & om igen.
kommer även bli lite svårt att sova utan nicklas inatt andra gången på åtta månader, men det ska nog gå, jag har med mig en film som jag kan somna till haha :)

men ah det var allt jag hade att dela med mig av, ha de bra Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0