bilder sen kreta

här kommer lite av alla dom 129 bilder jag tog under de två veckor jag var på kreta. ENYOJ :)


det yberlilla hotelet vi bodde på, men det var super mysigt :)


vågorna nere vid havet var inte att leka med, fick skrap sår på röven när vågerna tog en & spolade upp en på stenstanden


pappa han ville kramas & blev jätte nöjd när vi inte ville ;)


goda drinkar jag drack, eller tre av dom i alla fall


en skit god resturnag som vi åt på, plus att den var svin dyr!


vi åkte in till hamnen där dom hade en massa roliga små butiker & pappa & jag provade allt :)


pappa tyckte om att vara ivägen


jag fick en napp av anna, det var godis på den :)


dom hyllade mikael jacksson överrallt, denna melonen var inne på en resturang & dom hade typ fyra till


det fanns ca sju katter på hotellet som hotellet ägde en hade fått kattungar & dom var jätte söta & dom gillade ost!


där hade en sköldpadda lagt ägg så där fick man absolut inte gå.men häftigt var det, dom hade fridlysta sköldpaddor där


ibland blev det för varmt då fick jag ligga i skuggan, men detta är den sista bilden jag lägger ut för tillfället kan hända att jag lägger ut fler bilder en annan dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0