im back.

hejhej & välkommen hem till mig :). är hemma igen eftre två veckor på kreta i grekland. det har varit riktigt vart hela tiden så till slut så blev man nästan lite trött på solen. men det har varit trevligt, rätt kul att spendera tid med min far. Saknade dock min nicklas min mamma min syster & mysan. jag har en hel drös med bilder men dom lägger jag nog inte ut nu, får se om jag orkar.

vi åkte in till hamnen i chania där vi bodde en kväll & åt på en resturang precis intill havet, där kyparen började flörta hej villt bjöd på en massa glass & sprit & lät oss inte gå därifrån. pappa blev lullig mimmi blev sur jag köpte skor & vykort & anna gick runder. åkte taxi, & gick en bra bit. dom andra dagarna var bara lata dagar vid poolen & vid havet, mimmi hittade en kille som hon tyckte var superduper snygg & hon tog över 100 foton på honom utan att han vet om det.
en massa greker tutade när dom körde förbi & visslade & hade sig. äckligt! en morgon gick jag ner till stranden & läste i min bok, då kommer det en grek som jag knappt ser för det är precis i soluppgången , han säger något på grekiska men jag svarar no no no no, då vänder han sig om & ska gå, då ser jag att han är spritt språngande naken! hahah, men jag blev ärligt talat rädd trodde att han skulle våldta mig eller något så jag springer till hotellet igen. Men annars har det varit trevligt, pratade med nicklas två gånger på två veckor & det var rätt jobbigt men det gick.

jag kom hem igår (lördag) runt halv ett, nicklas blev super glad när jag kom hem & det blev jag med. jag packade upp mina saker & sen myste vi framför tv en stund, tog sen & åt lite. då började nicklas bli lite orolig det märkte jag på honom , han sprang fram och tillbaka upp& ner till netto, sen när han kommer hem så har han en överraskning , så han håller för mina ögon & leder in mig i ett annat rum, då ser jag den här

& sen frågan, 'vill du förlova dig med mig?' då blev emmy jätte glad & sa självklart ja :) så jag och nicklas förlovade oss den 16/8-09 & den 9/8-09 så hade vi varit tillsammans i ett år , tiden går fort när man har roligt!

idag började skolan med & nu går vi i tvåan. dom nya ettorna såg vi inte mycket av för vi var i köket mest hela dagen & fixade iordning till imorgon då vi ska åka på picknik med dom nya hrettorna alltså hr09 & självklart treorna med. känns rätt bra att skolan har börjat igen och detta året ska jag sköta mig det ger jag mig fan på.

bilderna sen kreta lägger jag ut senare. ha det bra Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis fan"!!!

2009-08-23 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0