maybe we can start a new phase

hejhej, skolan igår gick snabbt kan vara för att jag bara var där till halv elva. nina hade försökt få tag i mig hela morgonen så emma kom & störde mig på lektionen (vad i köket så det var inte så farligt) då ville nina att jag skulle komma och passa mysan medans hon tattuerade sig & ja det kunde jag väl, skulle bara vara i serveringen hela dagen ändå & det är svin tråkigt så mig gjorde det inte så mycket. skulle ta bussen till ljungby men det kom ingen buss så skulle ta tåget till alvesta & sen bussen därifrån till ljungby, självklart blir tåget försenat så jag kommer fyra minuter försent till bussen så fick sitta i alvesta i 40 minuter & vänta på den andra bussen. När den bussen väl kommer så är det bara jag & en efterbliven man på bussen & vad gör inte han jo han börjar prata med mig och jag förstod knappt vad han sa så jag bara nickade & log emot honom under hela resan, men en kille i min ålder kommer sen när jag ska byta buss igen mitt ute på stora vägen så han är snäll & sätter sig bredvid mig så jag slipper den efterblivne haha. När jag äntligen kommer till ljungby så kommer magnus efter ca 20 minuter & hämtar mysan. Men som plåster på såren fick jag en tattuering av nina i tidig födelsedags present. satte den på underarmen & det gjorde ONT! but i did it! haha, ska nog göra en till om ett tag fick det lite billigare också så det får man ju utnyttja :) kom sen hem runt nio eller något.

idag började vi med storkök med therese & det var rätt soft fick ett papper med 20 fråger på som jag & johanna gjorde på en kvart. efter det så hade vi naturkunskap med lotta som också gick snabbt , satt bara & lyssnade & skrattade mest. sen var det lunch & sist men inte minst hade vi marianne i livsmedelskunskap tror jag men är inte säker, vi arbatade dock inte utan hade klassråd istället. sen slutade vi vid halv ett för vi treorna skulle ha de samma två sista lektionerna som vi men dom ska ut på APU nästa vecka så vi slapp denna veckan.

nu är klockan 18.27 & jag har rätt tråkigt det är sugit väder med, kvavt & regningt lite åska skulle inte skada. ikväll ska jag & baby mysa till det med våran egen lilla kräfftskiva här hemma bara vi två. sen blir det väl att sova, han ska jobba imorgon & efter det blir det strömsnäs festivalen med nicklas gammla kompisar som jag absolut inte känner, kommer bli tråkigt :/. bild på tattueringen kommer när jag har hittat våran kamera :s
ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0