nicklas johansson

hej , vad tycker ni om min nya stil på bloggen? ska bara passa på att tacka ida som gjorde den till mig för när jag gör det själv så blir att helt fucked up! men tack ida du är en ängel :)

skola idag & igår, går dagen var helt okej gick snabbt som tusan , jag och johanna började även försöka dra ner på ciggen , men än så länge har vi inte kommit någon vart, men vi försöker faktikst, det är inte speciellt lätt när man har 30 minuter långa raster hela tiden & dricker te & äter kakor hela dagarna :s tjockt det lät haha :)
idag så hade vi therese på morgonen & gjorde inte mycket drack te & snackade om drycker, efter det var det naturkundksap där vi bara lyssnade på våran lärare lotta som pratade i en timme. Lunch i 40 minuter eller något & sen var det bakning&färdig mat med komvux. gick väl bra , vi gjorde typ 8 olika sorters bröd & komvux gjorde piroger (om det stavas så) sen hade vi therese igen sista lektionen då gjorde vi ett papper med 16 frågor på. sen fick vi sluta.

nu så ska jag äta en toast & sen lägga mig & vila en stund :)
ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Inga problem gullet :D

2009-08-25 @ 20:47:41
URL: http://idaaaajav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0