sjuuukt jobbig dag

hejhejhej, skolan idag var jobbig & långtråkig, var i serveringen hela dagen & jag blev sjukt jävla varm plus att helena är cp i hela huvvet & kan ingenting själv så jag fick göra det mesta själv jävla as! när vi slutade cyklade jag hem till mormor & mötte henne utanför sen gick vi hem till mig. kokte lite kaffe & snackade lite skit, sen kom nicklas hem & drack kaffe med oss. efter ett tag kom nina mamma & mysan. nu gör mamma mat, mormor & nina kollar på , nicklas han gå runder jag sitter här & mysan kryper runder på golvet & leker med sig själv :) hon är den sötaste jag vet :) men nu ska jag snart äta & sen ska jag hoppa in i duschen för jag är äckligt varm.
imorgon ska jag till bökhult med klassen plus bygg & kolla massa skit i sjön , alltså naturkunskap , ska vara där vid nio & slutar vid två kommer bli riktigt tråkigt, men förhoppningsvis kanske jag kan få ihop några roliga bilder på våra fula kläder vi måste ha på oss. haha
men ha det bra, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0