tråkiga råshult

hej, började skolan vid fem över åtta idag , kollade på någon tråkig jävla film om jordbruket i råshult. sen fixade vi maten som vi gjorde igår & tog sen och åkte min klass plus trean & ettan ut till råshult & lyssnade på en gubbe sen gick vi runder och luktade på en massa örter och kollade på frukt & grönt vilket var as tråkigt, sen var vi sjukt hungriga var sen tvungna att gå en bra bit in i skogen innan vi fick äta & få något att dricka, slutade sen runt halv två.

när jag kom hem blev jag trött så jag och nicklas la oss och somnade en liten stund efter maten. nu kom vi precis hem ifrån pappa , mamma körde mig dit så jag kunde hämta mina kläder som jag var tvungen att ta ut ur min väska när vi skulle åka till kreta för den var för tung.

men nu har jag inte mycket mer att skriva, ska hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig.
så ha det bra, hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0