A couple more til I forget your name

Hej hej hallå, denna trevliga söndag börjar lida mot sitt slut. Jag vaknade runt tio idag tror jag, tog direkt ut hunden och väckte nicklas som sov så sött med att kasta kläder på han, det kanske inte var så snällt :s, Sen började jag städa, damma damsuga & skura golven inne i sovrummet.  Efter ett tag gick nicklas och köpte frukost, även pålägg för det hade vi inte mycket av. Så vi åt en midre trevlig frukost sen förtsatte jag städa igen. När jag tröttnade på det hade jag släpat ut det mesta som var ivägen för mig när jag städade ut i hallen & jag lämnade det där och tog tag i min bok istället. Sen tog jag pip under armen lämnade nicklas och gick hem till mormor.
När jag fick dåligt samvete hemma hos mormor sen för att jag varit en sån bitch mot nicklas idag gick jag hem igen. Bad om ursäckt och myste lite :) Sen känndes det bättre. Vi läste lite och kollade på tv , när klockan sen slog middag och två hungriga magar gick vi till Maxi & handlade mat. När vi kom hem började nicklas färga om sitt paintboll gevär



Nu är det mycket finare än innan , tycker både jag och nicklas. När han målade om geväret så gjorde jag mat. lövbiff med beanéssås och klyftpotatis, det var en riktig hitt. Och nu har nicklas spungit upp och ner i källarn och sprejat geväret några gånger, upp tilla adde och satt ihop det.  Nu är han hemma och sitter vid säng kanten , och har nyss plockat isär geväret igen. Han tror jag skiver allt han säger. hehe.
Nu är han färdig och den är hel, så här ser den ut nu.


Men nu så ska jag kolla på två & en halv män, alltså jag, pip & nicklas, gud vad rolig jag var nu. GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0