åh älskling min älskling

När jag kom hem efter min lilla byarunda hos mormor och nere på wärkstan så hade nicklas fixat och donat i köket, eller han höll fortfarande på när jag kom hem så fick inte gå in där. men efter ett tag släppte han in mig och då fick jag syn på det här.


mycket mysigt. hade vi haft en bättre kamera hade bilden blivit bättre. men ändå! Om ni inte ser så är det klyft potatit, champinjonsås & ungsbakad falukorv med ost och lök. Min man han kan han! nu när jag skriver om det så blir jag faktikst hungrig igen så ska ta och äta lite innan nicklas kommer hem. han är hos robin oich pratar om imorgon! Guud tänk vad tiden har gått fort. men aja. Ha det bra & sov gott Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ida.J

Gott nytt år på dig :)

2009-12-30 @ 15:32:41
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0