And gravity's letting go of me tonight

hallå hallå, ligger i sängen och kollar på paradise hotel, jag har fastnar för det jävla programet nu, skit med! Men det är rätt spännande nu när man kommit in in det :P
Annars, det har varit en okej dag med undantag av att tåget var försenat i 40 minuter när jag skulle åka hem. Så jag var ensam kall & hade huvudvärk. Men jag kom hem tillslut, skönt att slippa praktiken ett tag nu. Nästa praktik kommer nog bli roligare. Får vi hoppas.

När jag kom hem så kom mimmi också hit med en kompis, men hon var så jobbig att jag & mamma kastade ut dom båda två. Sen gick jag och handlade åt mormor lite, köpte även en julklapp till nina :). Sen gick jag hem till mormor, kollade lite på tv slog in julklappar och drack kaffe, jag gick nog hem runt åtta. Tog en dusch & la julklapparna runt granen.

Men nu så ska jag gå på toa & sen kolla på the simpson movie som börjar nu.
Sov gott Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0