blont värre!

Hejhej, söndag kväll är det nu & det betyder att snart ska jag sova och nicklas ska sova sen ska han iväg igen :(, snyft! Men vi har gjort en del idag, han väckte mig vid halv elva, då köpte han lite frallor och vi åt frukost. Sen kollade vi på tv ett tag & sen kollade vi på lite bilar, man vet ju aldrig när nicklas får sitt körkort. Sen gick vi och hämtade lucas på morsans jobb & myste lite med han. Nu har vi just färgat våra hår, nicklas fick et ruskigt blont hår & mitt ser ut som vanligt, blont :), jag säger bara fy fy fy fan vad ont det gjorde, man kan tro att det var ren sprit nicklas hällde i huvvet på mig och jag har lite små sår i mitt huvvud tycker om att klia :P, & nej jag har inte löss jag tycker bara det är skönt. men i vilket fall som helst så gjorde det sjukt ont, kunde inte ha det i mer än i tio minuter, gick runt med isblock i hårbotten tillslut! helt sjut ont gjorde det!. Men nu äter vi peppakakor som jag bakade innan idag till nicklas mamma & janne skulle komma hit, nicklas fyller 21 år imorgon nämligen :) men jo vi äter peppakakor och dricker glögg , mumma!

men nu ska vi kolla på tv & sen mysa satan innan nicklas ska åka igen. Ha det bra Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0