consider the best when we felt the worst

Äntligen är denna dagen också över, jag bara längtar till fredag!! ooooh vad skönt det ska bli med jullov nu ett riktigt stort plus är ju att snön äntligen har hittat hit med. Jag tycker inte om att vara ute när det snöar, men jag tycker om att 'leka' i snön, eller vad man ska kalla det, jag menar typ åka pulka och leka med hundarna sånt är roligt, men då ska det vara mycket snö och inget slask! Då är det kul och mysigt. Något annat som är mysigt är att sitta inne med en varm kopp te nicklas arm runt mig , lite tända ljus och att det snöar utanför. Då är jag nöjd!

Nog talat om snö. Fredag längtar jag till som sagt, för då är det skolan som gäller, träffa klassen treorna & ettorna, dricka lite kaffe & julmust samt äta lite gulgodis, en perfekt skolavslutning. Sen nästa vecka är det julafton och veckan efter är det 2010! fan vad tiden gå fort, tycker inte det var längesen det var 2008 & skulle bli 2009 :O men men man får leva med sånt helt enkelt. Just nu är jag bara glad tiden går snabbt! jag vill ha jul jul jul, en riktigt vit jul!
Ja julen är något av det bästa jag vet precis efter nicklas så klart ;)

På praktiken idag så hade vi julbord med julmust... låter lite roligare än det var. Jag öppnade 320 flaskor. Jag har vääääldigt ont i mina händer. 320 glasflaskor med kapsyler & en rostig gammal kapsylöppnare.  AJ AJ AJ. Men maten var i allafall god, det var ju ett tag sen man åt julbord. Vilken blandning egentligen, kalla ägg, senap, senap, korv, rödbetssallad, öst, grovtbröd, sill, potatisgratäng, janssons, peppakakor. Hehehe, men det är ju gott. Det blir rätt mycket över så vi ska ha det imorgon med, lika glad för det är jag, prinskorv & köttbullar och ägg är mumsigt så det säger jag inte nej till. Men jag öppnar helst inte de flaskor som blev över. 

Det är onsdag i morgon redan & sen torsdag & på fredag kommer nicklas hem! jag saknar honom väldigt mycket denna veckan! Jag saknar honom alltid när han inte är hemma, men denna veckan är det en aning mer. Blev ju inte att vi sågs så mycket i helgen, kan nog vara det som gror nu. Får träffas hela denna helgen i stället.

På tal om att det är onsdag imorgon så ska jag kolla på den nya lägenheten!  Det ska bli spännande att se hur den ser ut, hoppas bara på att den inte ser allt för jävlig ut & jag ska försöka koppla bort möblerna som är i lägenheten nu och föreställa mig våra möbler där i stället.

Men nu är klockan mycket och mitt hår är blött, får ta att torka det sen sova. Ska upp tidigt imorgon också.
slänger in en söt bild på nicklas när han jobbar :) SOV GOTT!

Min lilla skogshuggare, ganska sexigt hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0