happy newyear

nyårsafton. vad är det att fira är min fråga? , fattar inte varför alla människor spenderar flera tusen kronor på sprit och fyvärkerier. Du dricker spriter tills du spyr & mår illa en hel dag efterråt, fyvärkerierna sätter du fyr på och dom smäller, så bang bom, nu var det slut. gud så roligt det var och nu är du fattig och sjuk. Grattis.
Därför ska jag inte dricka ikväll, ska inte dricka mig full i alla fall, jag köpte tre smirnoff som jag kanske ska dricka upp bara för att dom är goda. Sen köpte nicklas raketer för tre hundra och han fick sju st, det tyckte jag var bra. Och raketerna han köpte är fina och dom smäller högt, det är så det ska vara.

Nicklas är hos robin just nu men kommer nog hem snart. sen ska vi ta det lungt farmför tv:n och när klockan slår tolv går vi ner till torget och smäller våra raketer och  kollar på när alla andra smäller upp flera tusen kronor på några minuter. sen går vi väl hem , och då ska i alla fall jag sova.

Imorgon fyller pip 10 år så jag ska ut och köpa godis till honom och fira han lite för jag är den ändå som bryr mig. sen vet i fan vad jag ska göra. antagligen blir det väl att sitta hemma. skulle hjälpa adde och anna att flytta med, får se hur det blir med det.

Nu ska jag göra varmamackor och vänta på att min älskling ska komma hem.
hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0