he lost his soul to a woman so heartless

God eftermiddag, idag har det inte hänt mycket, jag vaknade i alla fall på rätt sida idag det har jag inte gjort på tre dagar nu. så det var skönt att vakna upp och känna sig utvilad och glad :) Men när jag sen klev in i köket såg det ut som en bomb hade landat där, men inga sura miner för det, jag tog först ut pip & kastade i en maskin tvätt, sen tog jg tag i köket, skurade & skrubbade så löddret flög! okej kanske inte men jag diskade och städade i alla fall så nu kan man gå in där utan att skämmas. hade dock varit skönt om man hade sluppit göra allting här hemma helt själv. men bara en månad kvar. bara en månad kvar.
Efter jag hade diskat så var det dags för frukost så jag satte på lite kaffe och gjorde äggröra till mig och nicklas. Sen hoppade jag in i duschen och sa till nicklas att han skulle diska det som blev disk efter vi hade ätit, vet inte om han har gjort det har inte varit i köket än. skit samma för jag är glad idag.
Men nu så ska jag föna och platta mitt hår, sen ska jag ta med mig lucas och gå hem till mormor sen ner till wärkstan. Fyvärkeriförsäljningen är igång nu, det betyder att mamma är där nere med patrik , mormor (för det mesta) &  nina när hon inte jobbar, nästan hela dagarna. Så det blir att jag är där nere rätt ofta, dom har korv där nere och den är god! hahaha :) Men ja som sagt nu ska jag gå. Ha en bra dag! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0