I don’t think you know where your head is

hej & god morgon/eftermiddag. Än så länge har detta varit en helt okej dag & jag har snart varit vaken i en och en halv timme. Jag tog ut pip sen satte jag med vid köksbordet och åt lite frukost med nicklas. Nu sitter jag i storarummet och har nyss kollat på 'little people in, big world' dom är för härliga! Mamma sitter i köket med en kompis och äter mat funderar på om jag med ska ta lite, julmat är ju aldrig fel. men nej jag har nyss ätit frukost, och jag har andra saker att göra än att äta. som att skriva lite här , plocka in alla julklappar & duscha.
på tal om julklappar så fick vi en hel del igår. tex, ägg kokare, ris kokare, damsugare, kaffe kokare, foto på mysan, tattuering för 1000 kr, kökssett, glas, ljus, varmljus hållare, parfym, spargris, äppel skivare kläder, väska, plånbok, mjuka sockar , nessesär,  vitlöksrivare, dvd-spelare, , plånbok, bh, trosor, chocklad, air freshener, matberedare. Och detta är bara de saker jag fick & nicklas och jag fick tillsammans, sen fick han en massa saker med, tex, en matta, nagelklippare, morgonrock, massor av glas och mycket mycket mer.

men men, nu ska jag plocka in alla dessa saker, om de får plats någonstans, alla de stora sakerna ligger just nu i våran soffa i gästrummet för vi har inget plats att ställa de. Sen ska jag duscha. Och vänta in madelene, för vet inte riktigt när hon ska komma hit, men det märker vi.

ha det bra nu , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0