I want your drama the touch of your hand

God kväll,
Tisdag är det idag och denna dagen har gått förvånansvärt snabbt. Gick som vanligt upp vid halv sju tog ut pip & satte på kaffe tog tvätten samtifigt, jag var så duktigt och tvättade igår :), sen åt jag lite frukost fick bli lite frasvofflor idag med lite sylt på , det var gott! När jag sen var färdig med smink hår och packad väska så gick jag till tåget som jag missade, ioförsej med flit för jag ville faktiskt åka buss och läsa lite i min bok som är riktigt bra faktiskt nu när man har läst mer än 20 sidor :P. Kom till osby ca 20 över åtta, tog en cigg och gick sen till praktiken. Det var potatis sås och köttbullar idag, jag fick äran att göra sås till dom som är laktos och gluten- intoleranta. Den smakade skit men vad kan man säga om sås utan mjölk grädde och annat mumsigt? Dom som skulle äta den var nöjda i alla fall (Y) så nu kan jag göra det med!

Slutade vid fem i två, glad som jag var för att jag skulle hinna med tåget som gick fem över två skuttade jag till stationen, men självklart fanns det inget tåg som gick vid fem över två utan tio i två! kuken på det. Jag satte mig på perongen (stavas det verkligen så?) Och började ialla fall läsa min bok, klockan gick jag jag frös, tillslut blev klockan tio i tre då tåget skulle komma, just när jag lägger ner boken så säger en kvinnlig röst i högtalarn att tåget är försenat och kommer fem i istället. okej tänkte jag det är bara fem minuter, då har jag redan sutit på stationen i en timme. När klockan blir fem i kommer det inget tåg för då ska det komma fem över, jävla piss tänkte jag den gången, sista gången hon pratar i högtalarna säger hon att tåget kommer kvart över! JÄVLA SKITRÖVAPA! Där satt jag och frös om fingar rumpa fötter ansikte och öron, satans sj skit, hatar dom!
Men jag kom hem tillslut i alla fall och då var klockan kvart i fyra när jag egentligen skulle vara hemma vid tre. Jag tog pip och gick hem till mormor, hon hade en vännina där så vi satt och drack kaffe och åt peppkakor ett tag sen gick vänninan och lika glad för det var jag för den tantan är jävla inte tyst en sekund! HUVUDVÄRK!
När klockan blev halv sex tog jag pip och gick hem igen för då ska mormor titta på tv :)

Satt i storarummet med mamma ett tag och nu ligger jag här inne i sängen & spela farmville & country life, Ska snart ta och börja öva till protein provet vi har imorgon, röv på att jag inte har börjat tidigare. Skulle nog inte suttit i storarummet med mor min. Men men gjort är gjort.
Nu ska jag bara fixa lite till på mina farmar och sen ska jag öva & sen blir det boken och sist desperate housewifes!
Är inte lika besviken på dagen som jag trodde, har ju fått en del roliga överraskningar också. Som till exepmel har jag och älskling fått en lägenhet i husen bredvid det vi bor i nu, & en till men den är en hemlighet änsålänge!

Nu ska jag sluta skriva, så ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0