i will never be ready for this

Godkväll, klockan är lite för mycket för att sitta här inne nu tycker jag, men vad ska man göra ?.
Gick aldrig till praktiken idag, mådde skit när jag vaknade i morse, så skrev till morsan via facebook att hon fick ringa till annelie (min handledare) jag hade inga pengar på mobilen annas hade jag ringt själv. Sen somnar jag om, klockan var kanske hakv sju då. vi tjugo över nio ringer mamma och väcker mig, vet ni vad hon säger ? Nu ska vi åka och ta svin-sprutan, Jag som är nyvaken blir helt galen & börjar skrika. Vid tio kommer mamma och hämtar mig så vi åker ner till hälsoringen & mamma tar sprutan sen börjar sjuksköterskan att jag med ska ta den, men jag tvä vägrar då börjar hon predika om en massa bra saker om varför jag ska ta den, bla bla bla. Men jag vägrar så när vi ska gå därifrån så sjunker mitt blodsocker ruskigt snabbt och jag mår illa som fan & kan inte gå utan att bli ur, så jag sitter i väntrummet på hälsoringen med en plast påse och ett kritvitt ansikte. haha , sicken dag. Två minuter senare mår jag prima.

Då åker jag och mamma till ikea och köper nya julgranskulor. Sen börjar jag pynta granen som jag redan hade pyntat en gång, men nu la jag till en massa saker så nu är det hundra gånger finare, men den är nog inte riktigt färdig än.

Imorgon ska jag till växjö med Mamma Mormor Annika & Pip. Pip ska klippa klorna , Annika ska till ögonläkaren, mamma kör & jag och mormor ska köpa julklappar. HURRA HURRA ännu mer! jag gillar det, nu när mitt konto åter är fyllt med en massa pengar så blir det storhandling imorgon, både till mig själv och till andra. Ska kolla efter något till nicklas föräldrar och syskon. Det kan bli jobbigt, har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till dom, men något får det väl alltid bli.

men nu ska jag sova, får ioförsej lite sovmorgon imorrn, ska inte upp för och ens vid kvart i åtta, men behöver sova, det känner jag på mig. Sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0