Julaftons morgon

God jul!
Julatftons morgon är det just nu, klockan är fyra minuter över tio & jag har varit vaken i ca tjugo minuter. Lucas och pip leker med en varsin 'pip' leksak på två olika håll. huvudvärk kommer jag ha om de fortsätter. Nivklas är arg för han vaknade utav dom :D haha.
Mimmi , mn lillasyster var här innan med två julklappar, funderar på om jag ska öppna dom nu ? det ska jag nog göra :) funderar på vad det är jag brukar få en femhundring men nu är det två stora paket.

sådär nu är dom öppnade , det blev en ägg kokare och en riskokare :) tack pappa!


Men nu ska jag dricka kaffe och ta en cigg.  GOD JUL på er allihopa, blir nog mer skrivande senare, nina magnus mysan och mormro kommer vid tolv och då åker nicklas till svärmor, hans mamma allstå. och kommer hem runt sex. men men som sagt nu ska jag gå. GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0