I hold you as we're shooting through the atmosphere

God kväll. Här sitter jag igen , med ont i ryggen en uppsväld mage & en hund jag måste gå ut med. Detta  beror på, jag har stått upp och bärt tunga saker hela dagen, jag har nyss tryckt i mig en massa mat, hunden är nog kissnödig.
Praktiken idag gick bra, men kände mig utanför som fan, det var inte mycket jag fick säga eller göra idag, så för det mästa var jag ute & rökte eller tjurade och torkade bord i matsalen. Så himmla skönt att praktiken är slut imorgon! Helt otroligt skönt! I Går på praktiken var det rätt mycket att göra, då var det julbord, som jag skrev igår öppnade jag 320 kapsylflaskor med julmust, jag tog lite bilder för jag tycke det var rätt finnt så här kommer några bilder







Idag på praktiken var det utrensning , vilket betyder att vi skulle laga till det som fanns i frysen & lite rester sen igår. Som sagt så fick jag inte chansen att göra så mycket & fick inte en syl i vädret att säga ifrån, så just idag har jag haft det skit tråkigt. Det har varit bra dom andra dagarna, men idag var det som dom hade något emot mig. Men men som sagt så är det sista dagen imorgon!

När jag kom hem tog jag en kopp kaffe och tog sen ut hunden. När klockan blev kvart i fyra så gick jag och mamma & mötte EWJ tanten, jag skulle kolla på den nya lägenheten idag. Den var helt okej, men lite måste fixas, som tillexempel det bruna kaklet i köket & den gröna gliddörren till sovrummet, annars var den OK. Dock är det lite svårt att föreställa sig hur man skulle kunna möblera när det är andra möbler i rummen. Något jag gillade var fönstrerna och toaletten. Det var ett plus.
Efter det så var nina hemma hos oss, vi tog mysan och gick ut med henne i pulkan ett tag, gick in på lejons & sen hem till mormor. Efter det hämtade vi lite julklappar som jag skulle slå in samt några julklappar ifrån mormor som redan var inslagna och ligger nu under granen :) Ja jag vet att det är lite tidigt, men det är så det är. Jag har faktikst börjat sent detta året, men julgran och julklappar :).


Detta är den omtalade granen men klapparna, det är inte alla klappar, jag är nog inte riktigt färdig än, mamma har inte laggt alla sin där inte mormor heller och absolut inte nina och magnus, nicklas har några med. Jag gillar detta, jag sitter i storarummet och kollar på granen som lyser så fint och klapparna ser så många ut och jag vill öppna dom nu nu nu,  det bästa är att det snöar ut, super mysigt har jag det här helt ensam, det hade varit mysigare om min lille älsklingsfis hade varit hemma :(.

Men nu ska jag ta en kaka, röka en cigg & sen ska jag faktiskt gosa ner mig i sängen & lyssna på erik grönvalls 'higher' ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0