Shattered windows and the sound of drums

Hej, ligger nerbäddad i sängen och tjurar. Skulle ha en liten fest här hemma idag men det satte min snälla mamma stopp för. så nu är jag irriterad & tjurig. har lust att bara gå hemifrån utan att komma till boka denna veckan.

Har ingen större lust till någonting, vill antingen gå härifrån eller gömma mig under täcket tills det blir den förste februari så jag slipper vara här. jag tycker inte alls om att bo här längre. Har inte någon större lust att blogga nu heller. Så istället ska jag laga lite mat till mig själv! och äta mig stor och fet sen somna och inte vakna eller vara social på ett  bra tag, för det här var droppen. Jag förstår min syster bättre nu.

HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0