skor, skor & ännu mera skor!

hej, nu är jag tillbaka. Dagen blev inte riktigt lika bra som jag trodde när jag vaknade imorse. Steg upp kastade in ett litet inlägg här & bar mig av till praktiken, som var sjuuukt tråkig hela jävla dagen! vi gjorde ris sötsur sås & chicken nuggets, det inebär att vi plandade ihop sås som tog kanske en kvart , mätte upp ris som tog kanske fem minuter & la upp nuggets i bläck det tog kanske tio minuter. Sen gjorde vi ingenting, jag hara aldrig haft så tråkigt. Jag hade så tråkigt att tillslut började jag städa i mjölk kylen & i grönsaks kylen. Vilken skit dag, mådde illa som fan när jag satte mig på tåget och jag kunde inte sluta nysa, när jag kom till osby fick jag en sån fruktansvärd huvudvärk! piss på det.

Men när jag slutade tio över två blev det lite bätte nicklas hörde av sig med godanyheter, men dom är fortfarande hemliga. Åkte hem, tog ut pip & tog sen lucas på en super lång runda sen gick jag hem till mormor. Gick sen med lucas till mamma & lämnade han där (hon jobbar) Nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på runaway bride på kanal 9. 

Jag kollar även på skor, jag känner ett riktigt sug av att köpa skor, tur man ska till växjö på onsdag! fast pengarna jag känade i helgen och pengarna jag fick av nicklas ska egentligen gå till julklappar. Men om jag köper skor och slår in dom och ger dom till mig själv i jul då blir det väl rätt ;) ? haha.
Här är lite smakprov på vad jag är sugen på för skor just nu!
Nehä det gick visst inte så det får bli en annan dag :D, jag bjuder på en sömnig bild på pip, tog den nyss han är så söt, men nu måste jag sova klockan ör kvart över 11 nu :O när hände det?

Sov gott god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0