Spending all your money on me

heyheyhey!
Nu är jag äntligen nöjd! eller ja snart är jag det, när jag har beställt några av skorna jag la in en bild på igår. gött gött gött!. Klev ur sängen runt åtta i morse, tog ut hunden , fixade till mig lite & åkte sen till växjö med mamma annika mormor & pip. Vi tog pip fösrt, han blev super fin. Hans små tassar är rensade ifrån långt hår och långa klor, nu är han julafin! Sen var det annika med jag och mormor hoppade av i stan. Jag dansade direkt in i linnégalerian och mormor var som i ett litet koppel bakom :) självklart gick jag in på HM & det fösta jag gör är att leta efter skor, men föstår ni att dom inte hade några?!?!, jag blev nästan tokig, men sen förklarade den söta expiditen att jag var tvungen att beställa dom för HM ville inte sälja just dom skorna jag ville ha i affärerna. SJÄLVKLART! Men inte deppade jag ihop för det inte, istället köpte jag ett par jeans en t-shirt & ett munkjacka. Sen gick vi in på scorette, men gick ut lika snabbt igen när vi såg prisett på ett par skor jag ville ha :s helvete vad dyra dom är!
Då åkte vi en trappa upp och kollade i en sko affär där uppe, men dom hade bara skit, så vi gick in i lagerhuset (inte ett hus , en affär) Där inne köpte jag fyra böcker, twilight böckerna ! :D. Sen in på Glitter, där köpte ett halsband och en ring. Sen in på åhlens , hittade inget speciellt, skorna jag ville ha där inne fanns endast på skyltdockorna, piss!
Då åkte vi till Ö&B där köpte jag fyra böcker till , gossip girl böckerna & en tomteluva :)
Sen åkte vi till min favorit, sko punkten ute på samarkand! Guuud vilket himmelrike. Jag blir helt galen när jag går in där. Det finns inte en chans att jag kan gå in där utan att köpa något. Så jag köpte mig tre par skor för under en femhundring , hur bra tror ni jag känner mig ?.
Sen självklart mcdonalds, det var inte så gott, men men mat är mat. Efter det åkte vi hem. När vi kom hem gick jag och mormor & köpte presenter till morsan. Så nu är alla så gott som fixade. Ska köpa lite till i helgen till nicklas mor och syskon.
Nu bjuder jag på lite bilder på vad jag har spenderat mina pengar på denna dag! njut :)


Gossip girl - collection ifrån Ö&B
om det är någon som vet vilken bok som är nr ett hade det varit snällt om ni skrev det för det har dom inte gjort i böckerna :s hahah


twilight serien - ifrån lagerhuset


Byxor - ifrån HM


t-shirt - ifrån HM


Skor - ifrån skopunkten


ring - ifrån Glitter


skor - ifrån skopunkten


en hemlig present - ifrån hemligt


rosa munkjacka - ifrån HM


halsbands klocka - ifrån Glitter


sist men absolut inte minst, har vi dessa skor igrån skopunkten, helt klart det bästa köpet idag!

men nu ska jag äta upp mina nudlar innan dom blir kalla, sen slå in lite julklappar & sist kolla på tv & läsa :) har många nya böcker nu :) Nicklas ringde innan när jag var hemma hos mormor, dom hade slarvat bort sig själva på stan när dom skulle köpa julklappar :P Sa till han att jag ville ha en massa julklappar då sa han att jag skulle få några stycken :P, bäst för han jag har köpt mycket dyra saker till honom haha.
Nä nu ska jag dra, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0