välkomen främlig och vänn

hejhej hallå, dan före dopparedan & jag gillar det JAJAJA! äntligen är det jul, jag har längtat sen typ september :) men nu så är den här :) hej och hopp jag är glad idag! Det kan vara för att jag vaknade och kännde mig riktigt utvilad , jag har slagit in julklappar , jag har handlat & nicklas kom hem mycket tidigare än vanligt, han kom hem vid halv tolv redan, då hade dom fällt 300 träd, IDAG! helt sjukt, men duktiga är dom allihopa , skogshuggarna.
jag åkte hem till ninas lägenhet så fort jag vaknade och hämtade julklappar, åkte sen hem tog ut pip och slog in julklapparna, efter det gick jag hem till mormor och drack kaffe, köpte även en bingolott för ikväll är det uppesittakväll, som ska spenderas med mormor, vi brukar spela tillsammans. Vi blir lika arga varje år för att vi inte vinner, men ikväll hoppas jag på att vinna en volvo c30 japp japp japp. Nicklas kom hem till mormor efter ett tag.
Sen gick vi hem. eller jag gick hem nicklas han mötte en gammal lärare som han antagligen tycker mycket om för han stannade och pratade i mer än en halv timme. tillslut gick jag ner och hämtade honom, jag var hungrig med så vi gick in på olé och åt lite mat.  Nu sitter jag hemma i storarummet med lucas vid mina fötter och pip i den andra fotöljen, granen är tänd och magen är mätt. skulle egentligen fixa potatisen men hittar bara hälften av de så kallade 'redskap' jag behöver för att riva potatisen. men men mamma får göra det själv.
nicklas har cyklat hem till robin och jag ska snart gå hem till mormor. ska först ta och plocka in tvätten & diska lite. men först ska jag ta en välbehöv cigg och mysa med lucas.

jag har även tänkt på valpen och det lutar åt att köpa en just nu. men får se hur det känns senare, måste bestämma mig snart, det skulle komma folk och kolla på valparna snart och dom får inte ta den jag vill ha! fortfarande behöver jag hjälp att bestämma mig så, en hjälpande kommentar är ett stort plus!

Ha en riktigt bra jul allihopa, jag skriver säkert imorgon med! och var berädda på en del foton. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0