when you’re gone before he wakes

God eftermiddag, eller kväll kanske klockan är efter sex trotts allt.
Vaknade väldigt sent idag, jag trodde klockan var tio halv elva kanske, men det visade sig att klockan var betydligt mycket mer, klockan var ett halv två istället. ojdå! Nicklas vaknade lite tidigare än mig så frukosten stod på bordet när jag gick upp. Fast först tog jag ut pip och sen åt jag frukost. Sen dess har mest legat i sängen hela dagen. Nicklas sa en sak som jag tycker att ens kille ska säga varje dag, 'ska vi ut och shoppa lite?' VA?! va min reaktion men självklart, jag gjorde mig iordning och vi gick ut , men det var någon som fick mig att tappa lusten totalt, så jag tjurade ihop istället och gick hem. Men efter ett tag mådde jag bättre och var inte irriterad längre.
Nicklas cyklade hem till robin för en stund sen och jag gick och handlade mat. Kännde mig lite vegetarisk idag så det blev att jag köpte broccoli, groddar, äppel, champinjoner , paprika & pasta. Sen gick jag hem, och kokade pastan med broccolin & kastade sen i det i en varm stekpanna med lite olja i, och jag kastade i lite matlagningsgrädde salt & peppar. sen lite sån vitlöks&ört créme bonjour. Det blev väldigt gott. men när jag var färdig kom jag på att jag hade glömt mina champinjoner. men men, det kan jag blanda i senare :)

Pip han äter mat nu och lucas han ligger i hallen och sover, jag funderar på om jag kanska ska ta och diska sen läsa lite. men i vilket fall som helst så ska jag inte sitta här mer. ha det bra nu Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0