yeah you light up my life

God morgon, klockan är prick sju & jag har varit vaken ett tag, sminkat mig sagt hej då till nicklas & tagit ut pip. Nu sitter jag vid köksbordet, har nyss lyssnat på radions rassa julkalender, nu dricker jag kaffe & äter en kringla.

sista veckan på APU:n börjar idag & slutar på fredag. FAN VAD GÖTT! Inte för att jag varit så himmla duktig på denna APU:n, men jag har åt mindstånde försökt. Jag tycker inte om APU så är det bara.

Helgen har varit hyffsat lungn. I fredags kom nicklas hem runt sex, vi gjorde inte mycket, gick & oss tidigt. I lördags gick vi ner och åt frukost på cafe olé, adde anna tommy & matte var också där. Sen tog vi med oss adde och anna till ikea, det gick rätt snabbt igenom ikea trotts att det inte riktigt var meningen. Jag fick i alla fall kolla lite på sofforna. På kvällen kom vicky & johanna hit, vi tog en grogg och gick sen hem till mathias som hade fest, inte något speciellt egentligen men det var trevligt ändå, träffade folk som man inte ser varje dag & det var ju rätt trevligt, kom hem runt två eller något skulle jag tro. igår söndag vaknade jag & älskling runt tio , han tog ut pip & köpte lite frallor, ja ni såg rätt HAN tog ut pip :) jag hade nog aldrig orkat , mådde lite illa, men så blir det. Vi åt lite frukost & gick sen och la oss igen, det är nog det mysigaste som finns, att gå upp vakna till lite och sen gosa ner sig i sängen igen :D På efter middagen blev det middag här hemma med mamma som hade gjort fläskfilé & kockt potatis, mums! Sen gick vi till ikea igen , gick där inne ett tag en timme eller något, kollade på soffor & nya tv-hållare/bokhylla acktig, vet inte riktigt hur jag ska förklara, men en stor hylla som täcker mest hela väggen plus att man kan sätta tv i den. Sen köpte vi lite julklappar med, nicklas har inte köpt några det har jag gjort, så tänkte att han borde veta vad som finns i några av julklapparna i alla fall.

Men nu så är klockan tio över och jag ska nog snart göra mig iordning för att gå till bussen/tåget, har inte bestämmt mig vilken jag ska åka idag, känner att jag vill läsa i min bok & inte stressa så det blir nog bussen, det är mycket mysigare och lungnare än att ta tåget. Men ha en bra måndag, Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0