du var alldeles runt hörnet

idag firar vi att jag & nicklas varit tsm i 6 underbara månader :)
jag inte rikigt förstå att tiden gått så snabbt!

helt galet - kommer igår när vi först började träffas haha, men mysigt var det allt ! :D

nu är klockan iaf kvart över nio & skolan börjar om en halvtimme så jag ska nog ta &
börja gå snart. har varit så duktig så jag har ätit frukost idag plus att jag går till skolan när den verkligen börjar
jag ska sluta med i att skita i skolan börjar oroa mig för att jag måste gå om ettan & det vill jag
verkligen inte, behöver jag det så slutar jag - lätt!

men nu ska jag iaf gå & inte vara med på gympan, jag är faktiskt sjuk fortfarande så det får dom acceptera.

Nicklas jag älskar dig mitt hjärta <3

& ja jag vet att jag har en mega finne på denna bilden , men den är fin så låt den va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0