en bra dag

lördag idag & jag vaknade av att jocke & danielle pratade ute i soffan
var allmänt jobbig mot nicklas tills han vaknade & sen åt vi frukost nere på  café derés.
sen åkte jocke & danielle hem.
jag & nicklas gick upp myste till det lite & kollade på tv en stund.
Sen träffade jag madelene en stund det blev att shoppa lite :)

Det blev: två linnen en t-shirt & en shorta (?) till nicklas.
gick till mamma & visade vad jag hade köpt efter jag & madde sagt hej då.
Sen gick jag hem & gjorde ris med kassler sås , vilkte blev skit gott - det ska göras om !
Så om jag får säga det själv har detta varit en otroligt bra dag :)

I fredags alltså igår så slutade jag skolan & det känns otroligt härligt.
Det blev en känslosam stund för oss alla tror jag allt, men mest för jenny som bröt ut i tårar & värgade släppa mig
men jag tar det som en komlimang ;D

Har även skaffat mig ett jobb, jag ska passa två små flickor på 1,5 år & en pojke på 7 år, riktigt bra ungar verkligen.
Jätte snälla & jätte gulliga, så lite jobb blir det framöver det känns med bra !

Men nu så ska jag ta & diska & kanske plocka undan lite här hemma sen ska jag unna mig själv en kaka.
Ha det bra.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0