finest selection

idag gjorde jag det.
idag gick jag till skolan & berättade att jag ska sluta.
jag slutar när veckan är slut, ska ta ett sabbats år eller något, det känns faktiskt riktigt bra.
jag kan klara detta det vet jag att jag kan. med lite hjälp & några visa ord från min mor så ska jag fixa detta gallant! jag kommer lära mig den hårda vägen men fan vad gött de känns.

när jag kastade ut nyheten till tjejerna i klassen fick jag det svar jag trodde jag skulle få, johanna var lungn tina var lungn & jenny började gråta :) hehe men inte ska vi kasta bort det vi har elle hur tjejer ?! Ni får komma hem & hälsa på mig & jag ska komma till skolan & dricka kaffe & snacka skit så mycket som möjligt ;D

nu ska jag ialla fall sammla ihop mina skolsaker som jag har hemma så jag kan ge tillbaka som till skolan imorgon, sen ska jag börja med maten för de är ju trotts allt det jag är bäst på!

au revoir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0