I don't know how but I don't even care

måndag idag & skolan gick snabbt , hade bara en lektion.
eller två egentligen men orkade inte musik , har inte heller gjort färdigt mitt arbete så ingen mening att gå dit & få en utskällning. är inte rikitgt på humör för det idag.

nicklas har inte kommit hem än, han slutade vid fyra men han skulle till körskolan efter jobbet så förhoppningsvis kommer han nog hem snart. tänkte göra lite middag till oss idag med.

jag har egentligen inte mycket alls att skriva om.

tycker att allt är otroligt jobbigt just nu & jag kan inte göra något åt det. jag kan inte förklara för nån hur det känns, allt jag kan göra är att trycka ner det så långt det går och hålla det där. precis som jag har gjort innan. det börjar bli svårare & svårare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0