I'm alright

nu är det sportlov minsann & jag har inte gjort ett piss.
sprang lite på isen med madelene i tisdags, annars har jag bara varit hemma hos mormor & snackat skit.

igår var en jobbig dag , när nicklas gick till jobbet gick jag upp för att ta lite vatten ,
när jag ska gå tillbaka till sovrummet trampar jag på kattjävlen, ramlar & får vatten över hela mig.
då var jag lagom glad kan jag säga. det är inte sånt som ska hända klockan sju på morgonen.

I helgen så var My hemma hos mamma & jag var där & hjälpte till lite, hon är så sööt!
kan knappt berga mig innan men får en egen :) På lördagen var det alla hjärtans dag & jag var inte på humör alls
blev dock det när jag kom hem & nicklas hade köpt chocklad & blommor till mig, sen var det fest
nicklas skulle till speak esey så det var förfest hemma hos oss, tryckte väll i mig två cider tyckte inte det var så stor mening att supa mig full när jag enda bara skulle gå & lägga mig sen.
men jag var inte ensam länge innan nicklas kom hem igen , det kryllade visst av indier & han hade inte alls kul.
så i stället mös vi & kollade på tv :)
jag skulle kunna lägga ut bilder ifrån helgen för jag tog rätt många, men bara om jag någonsin hittar kkamera sladden som jag har letat efter i två veckor nu. det får bli en annan gång.

Efter som Nina har fått My nu så kan mamma inte ha staffan så jag och nicklas har nu honom & han är inte alls lika jobbig som mamma sa att han var, han är faktiskt riktigt mysig. ska snart gå hem till mamma och hämta hans klösbräda bara , jag vill inte ha några upprivna tapeter här hemma.

Men nu bakar jag ialla fall bröd som jag sen ska bjuda mormor på, & ja min mormor är min ända vänn låt mig va!
så nu ska jag nog sluta skriva och fixa till brödet.
Ha det fint , Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0