sjuksjuksjuk

japp jag är sjukt & jag ska berätta för ej att det är inte roligt alls
för jag ligger vaken länge om kvällarna för jag kan inte sova på grund av att jag är teppt i näsan
& mitt satans nässpray fungerar inte som de ska.

jag har:
Huvudvärk
Hosta
Lite feber
Rinnande näsa
Rinnande ögon
Ont i magen
ont i hela kroppen.


det är inte kul att vara sjuk.
plus att igår kom jag på att det är inte alls kul att ligga hem hela dagarna
i tisdags tyckte jag de var skönt som fan att slippa skolan men sen när jag först & främst missade hela dagen i köket
plus att jag var tvungen att ligga under täcket & svettas hela kvällen då tyckte jag det fick vara nog & gav mig fan på att
jag skulle bli frisk. så idag känner jag mig rätt så mycket bättre.
igår blev det ju ingen middag heller för hade jag lagat mat hade jag nog svimmat på kuppen så i stället beställde nicklas pizza, allt jag åt igår var två kakor & tre knäcke bröd.
men idag blir det andra bullar idag har jag fått för mig att göra egna fiskpinnar potatis & dillgräddfilsås & om jag är tillräckligt pigg sen så kanske jag till och med gör det :D

men nu ska jag sätta mig famför tv & vänta på att mamma ska ringa, hon har handlat frukost!
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0