uh

nu är ju lovet slut, måndag idag & skolan har börjat.
dock gick jag inte till skolan jag orkade inte gå upp i morse plus att jag inte orkade gå dit & vara med på en meningslös lektion, så sket i det & sov istället till halv ett och sen har jag tvättat hela dagen & gjorde mat till nicklas
när han kom hem från jobbet sen så bakade jag en kladdkaka.
nicklas fixar nu med mopeden som vi fick av min pappa igår & jag sitter hemma hos mamma och kolla på 'familjen annorlunda', själv för mamma är nämligen inte hemma.
jag antar att hin är ute & går med nina och mysan som skulle komma till älmhult nu ikväll.
 
jag väntar på att mamma & nina ska komma hem så jag kan få lite hjälp.
funderar nämligen på att sluta skolan, men vet inte riktigt.
jag hara bara ingen större lust att slösa bort tre år av mitt liv på hotel & resturang när jag säkert ändå bara kommer sitta
i kassan på konsum efter skolan. jag vill häldre arbeta mig upp själv nu istället för att som sagt slösa bort tre år.
men samtidigt som jag väldigt gjärna vill sluta skolan så tänker jag på mormor lustigt nog.
Hon har alltid sagt att hon vet att jag kan, och det kan jag med men det handlar om vilja & jag har nog inte riktigt den viljan.
men mormor iallafall vill se mig ta studenten lika dant mamma, nina var ju en besvikelse eller kasnske inte besvikelse de är väl fel ord men hon tog i alla fall inte studenten och nu är det försent för henne. Jag kan ju fortfarande göra det med jag har bara inte lust att släpa mig upp varje morgon för att gå någonstans & slita som ett as för att klara mig egenom varje år. Jag har aldrig tyckt om skolan & jag gör det ännu mindre nu.
Sen tänker jag på min klass med, jag går i den bästa klassen jag bara kunde tänka mig att gå i, tjejerna är helt otroligt bra & napoleon ska vi inte ens prata om ;D jag vill inte tappa kontakten med dom för dom är ändå ett par riktigt bra kompisar & jag tycker verkligen om dom!

men nu ska jag sluta skriva, har ni läst ända hit kan ni inte ha mycket att göra.
ska vänta på att mamma kommer hem vilket hon borde göra snart & prata med henne om detta.
Så hej då skriver väl sen när jag har kommit fram till ett beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0