don't like the backseat

tredje veckan i skolan är äntligen slut
har dock bara varit skolan onsdag torsdag & fredag , i måndags orkade jag inte gå upp
& i tisdags hade jag ingen lust att vara social så jag stannade hemma & följde sen med mamma hem till nina.
annars har veckan varit bra & jag har inte mycket att skriva om.
undrar hur helgen kommer bli vet inte om det kommer bli fest eller om det kommer bli syster barn!
jag hoppas på båda ;)
nicklas han har ej kommit hem från jobbet en han kommer väl om en halvtimme
fundrar på om kanske ska ta & göra lite mat ? måste fan handla!
btw om någon bryr sig så tror jag att jag behöver glasögon :s
ser dåligt som fan & kan inte precis skylla på åldern.
men men vi får se hur det bli med det.
men nu ska jag ta & gå ut med pip & börja tvätta, livet leker!


jag har aldrig velat ha något mer än det jag vill ha nu.





jag saknar min bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0