AJ

God eftermiddag, klockan är tio i sex och jag har ruskigt ont i mitt öra, tryckte nyss egenom ett ögonhänge i ett hål som jag inte har använt på minst ett år & det sved till riält, du är det as varmt & det typ pulserar i rörat haha, men vill man vara fin får man lida pin. var ju ute och gick med nina på byn igår & köpte mig ett par nya ögonhängen så dom måste ju användas någonstans :). idag så steg jag upp vid halv nio & vid tio över gick jag ner på deres med nicklas, där var pappa för vi skulle ut och övningsköra lite idag, köpte en kopp kaffe till mig & älskling sen körde jag & pappa iväg. Det måste vara det roligaste som finns att köra bil, jag tycker verkligen om det! ;D. Vi var ute & körde i ca två timmar sen gick jag till deres igen & där var adde och nicklas, sen gick jag och nicklas hem. Efter tio minuter började nicklas jobba så sen desws har jag bara kollat på tv, eller nej det var inte riktigt sant, när nicklas gick till jobbet så gick jag & la mig i sängen för att jag skulle kolla på tv men det slutade med att jag somnade och vaknade vid fyra, efter det så jag har kollat på tv gjort mat handlat lite mjölk & varit ute med pip. japp så har min dag sett ut. senare när nicklas slutar vilket är om en halvtimme så ska vi nog åka ut till boastad, nicklas han skulle fylla på olja & ladda batteriet på derbin. Sen är det nog bara sängen som gäller.
japp så är det, ha en bra kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0