bilder sen i veckan

här kommer bliderna som jag lovade från veckan & helgen. Slänger även in lite bilder från igår :)


dessa fem bilderna är ifrån förra helgen, jag adde anna & nicklas skulle ta båten till en ö som vi kallar sunny beach-ön med det var redan människor där så vi tog en annan ö & det var lika trevligt där :)

nicklas var ute & fiskade ensam i solnedgången

adde fixade grillen

jag vilade

sen åt vi grillad korv i rullbröd :)

sen åkte vi hem runt tolv.
 


i tisdags så gjorde jag & nicklas finfin & godgod mat, färsfylldt bröd & potatisgratäng & jag måste säga att det var en riktigt hit!

kvällen efter kom nicklas hem med egenplockade blåbär till mig & det var gott :) jag älskar min nicklas!


igår var jag hemma hos min pappa , snackade skit drack cider solade & badade i denna underbara pool :)

även pappas lustiga minigris Gullan ville ha cider & äta upp klämman som ligger på cidern.

på kvällen sen tog vi båten & åkte ut till ön igen :) fast detta är en bild ifrån när vi är på väg hem. nicklas han tog sönder motorn (IGEN) så han & adde fick så snällt ro hem.

sen badade vi & det var rätt skönt i vattnet, men efter ett tag så blev det iskallt så då gick vi upp.

sen rodde vi hem igen , eller adde & nicklas rodde hem :) medans jag & anna lysnade på musik.


HEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0