'cause I still don’t mind at all

hej. jag känner att jag har börjat slappa med bloggen & det är inte riktigt okej, Men jag har en förklaring & det är att jag har haft lite extra att göra dom senaste dagarna plus att jag inte har varit hemma så mycket & när jag är hemma så är jag trött.
har börjat jobba nu ju så jag står upp hela dagarna & bär en massa saker & springer fram & tillbaka hela tiden. När jag sen slutar så har det blivit att vi åkt ut och fiskat hela kvällen, igår så kom vi inte hem för och ens tolv. idag hade jag så ont i benen att jag knappt kunde röra mig så jag gick hem ifrån jobbet vid ca halv tolv & följde sen med mamma mormor & patrik till Gislaved och köpte en husvagn, & vet ni vad, jag somnade i bilen både på vägen dit & hem fy fan vad trött jag var. jag brukar aldrig somna i bilen. men det var skönt & nu är jag inte så trött längre. Är dock hungrig så jag ska nog ta & göra lite mat, sen ska jag gå & lägga mig och kolla på dokumentärer om mickael jackson sen ska jag sova.   och sen självklart ska jag upp & jobba imorgon med :/ tråkigt som fan. men men det ¨måste göras det med.

men ha det bra , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0