detta är en bra dag!

hejhej , jag steg upp vid kvart över åtta ida , på en söndag?! tänker ni nu men japp, för att jag skulle ut & övningsköra med min far idag, & det gjorde jag , och vad bra det gick! jag är den grymmaste av dom grymma det kan jag lova er, haha andra gången jag kör idag & det gick gallant! körde några mil, vi var ute i nästan två timmar, jag kom hem nu & klockan är kvart över elva. körde ifrån älmhult & hem till min pappa som bor i killeberg & tillbaka sen på en massa mindre vägar så jag inte skulle behöva möta så mycket trafik men det blev det ändå, en massa bilar & barn & lastbilar, men vad gjorde jag? jo jag fixade det hur bra som helst haha :)
men nu så ska jag springa bort till mormor & sen åka med henne & mamma till växjö & köpa utemöbler till husvagnen & annat små skit, är jag snäll kanske jag kan locka till mig ett par nya skor för mina är sönder :/,
ha det bra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0